Tarptautiniais pavyzdžiais grįsta futbolo mokykla, kurioje dėmesys skiriamas visapusiškam vaiko tobulėjimui tiek aikštėje, tiek už jos ribų – tokią naujovę, sukurtą stebint netenkinantį šalies futbolo lygį, pristato Nacionalinė futbolo akademija BE1. 

Profesionalius žaidėjus nacionaliniame ir tarptautiniame kontekste ugdanti futbolo akademija „BE1“ iki šiol orientavosi į jaunų futbolininkų ruošimą žaidimui geriausiose Europos lygose: „Dėl jaunųjų futbolininkų ugdymo procesuose naudojamų metodikų, siekiame būti pripažinti kaip viena geriausių futbolo akademijų ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje“ – pasakojo vyriausiasis „BE1“ treneris Diogo Botas, šią vasarą į Kauną persikraustęs iš Lisabonos „Sporting“, kur treniravo U16 komandą. 

Daugelio netenkinantis Lietuvos futbolo lygis ir šios situacijos neužgniaužtas noras augti bei tapti pasaulinio lygio institucija motyvavo Kaune įsikūrusią ir sostinėje „KIX“ mokyklos veiklą 6-11 m. vaikams pradedančią akademiją galvoti apie alternatyvas bei kaimyninių šalių pavyzdžius. Pradedant nuo patikrintų metodikų, technikų ar žaidimo stilistikų, baigiant visapusišku vaikų tobulėjimu, nuolatine psichologų, medikų, fizioterapeutų ir kineziterapeutų priežiūra bei teigiama aplinka. 

Vienas pagrindinių naujosios mokyklos, įsikūrusios Vilniuje, tikslų – keisti Lietuvos jaunimo futbolą, skiriant didžiulį dėmesį individualių įgūdžių tobulinimui nuo pačių pirmų treniruočių. „Fokusuodamiesi į jaunuosius futbolininkus, „KIX“ mokykloje ketiname akcentuoti svarbą paties vaiko visapusiškam tobulėjimui – tiek futbolo aikštėje, tiek už jos ribų. Supažindindami vaikus su futbolo subtilybėmis, stengsimės padėti žaidimą suprasti taip, kad ilgainiui jie galėtų priimti daug geresnius sprendimus, turėtų geresnę padėtį ir gebėtų savo techninius įgūdžius efektyviai panaudoti žaidimo metu. Norime, kad vaikai šioje mokykloje gautų daug daugiau, negu galimybę pažaisti – kamuolys visur tas pats. Manome, kad ypatingai svarbu prižiūrėti vaikų psichologinę sveikatą, motyvaciją ir krūvius, kad išvengtume nuovargio ir traumų“, – teigia specialistas iš Portugalijos D. Botas. 

Nacionalinės futbolo akademijos „BE1“ steigiamoje mokykloje „KIX“ didžiulis dėmesys bus kreipiamas į trenerių naudojamas metodikas, kurių ketinama ieškoti ir svetur – D. Boto teigimu, svarbu, kad tiek individualiai, tiek kartu su komanda žaidėjai turėtų galimybę nuolat tobulinti savo žinias bei technikas: „Esame atviri mokymuisi ir mėginame naudoti tik pačias geriausias strategijas ar taktikas, kurios padėtų žaidėjams atrasti sprendimus kylantiems klausimams.“

Prekės ženklo įvaizdžio kūrėjai – viena geriausių kūrybinių agentūrų Baltijos šalyse

Nacionalinės futbolo akademijos „BE1“ naujo prekės ženklo „KIX“ įvaizdžio kūrimu – nuo pavadinimo iki logotipo bei kitų elementariausių dizaino detalių – rūpinosi viena geriausių kūrybinių agentūrų Baltijos šalyse „MILK“. „Užduotis sukurti ženklą tarptautinio lygio futbolo mokyklai, aukštai iškėlė kartelę – siekėme sukurti ne vienadienį, o ikonišką, ryškų ir vizualiai įsimenantį ženklą, turintį vizualines sąsajas su pasauliniu futbolu. Pavadinimui ieškojome prasmės, kuri sietųsi su futbolo mokyklos veikla, o pats žodis būtų skambus, paprastai ištariamas tarptautinei bendruomenei ir lengvai įsiliejantis į šnekamąją kalbą. Balsų daugumą surinko pavadinimas „KIX“, angliško žodžio „spyris”, „spardyti” (angl. kick) interpretacija“, – pasakojo „MILK“ agentūros kūrybos vadovas ir partneris Rimantas Stanevičius.

Kuriant naujo prekės ženklo logotipą buvo atsižvelgta į detales, kurios turi ypatingą reikšmę futbolininkams ar futbolu besidomintiems asmenims: „Toks trumpas pavadinimas buvo dėkingas ir vizualinio identiteto kūrimui. Įkvėpti futbolo ir vaikų bei jaunimo auditorijos, suteikėme logotipui žaismingą spyrio į kamuolį aliuziją, tačiau išvengėme infantilumo. Vizualika yra dinamiška, atspindi šiuolaikiško futbolo vertybes ir perteikia fiziškai aktyvios veiklos energiją. Šiuo metu kuriama vizualinio identiteto sistema pasiūlys futbolo mokyklai galimybes pritaikyti ženklą įvairiems poreikiams, nuo treniruočių aprangos, sporto inventoriaus bei infrastruktūros ženklinimo iki medalių, taurių bei proginės aprangos stiliaus“, – komentavo „MILK“ dizaino vadovas Aurimas Šandaris.

Norintys tapti ateities futbolo žvaigždėmis, registracijos formą gali pildyti čia.