Mankšta Namuose

Mankšta namuose kai to labiausiai reikia?  BE1 ir Euroatletas.lt skuba į pagalbą!
Monotoniška nebus, nes mankštą naujais pratimais papildysime kas keturias dienas!
Neturi inventoriaus? Keliauk į Euroatletas.lt internetinę parduotuvę ir panaudok nuolaidos kodą  „Be1 treniruotės“, kuris suteiks tau -15% įsigyti Pure2Improve produkcijos.

MANKŠTA NAMUOSE #1

MANKŠTOS JUOSTOS IŠTEMPIMAS

MANKŠTOS JUOSTOS IŠTEMPIMAS II

PRITŪPIMAI SU JUOSTOS IŠTEMPIMU

PASIVAIKŠČIOJIMAI SU MANKŠTOS JUOSTA

➡5min. – 4 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 4 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10min. – 4 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 4 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15min. – 4 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 4 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

➡5min. – Pasirenkami 2 bet kurie pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 8 kartus juos keičiant tarpusavy po 2 kartus. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip pat kartojami kiti 2 likę pratimai.

➡10min. – Pasirenkami 2 bet kurie pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 12 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 3 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip pat kartojami kiti 2 likę pratimai.

➡15min. – Pasirenkami 2 bet kurie pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 10 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 4 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip pat kartojami kiti 2 likę pratimai.

➡5min. – 1 pratimas atliekamas po 8 kartus su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 4 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 2 serijas.

➡10min. – 1 pratimas atliekamas po 12 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 4 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 3 serijas.

➡15min. – 1 pratimas atliekamas po 10 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 4 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 4 serijas.

➡5min. – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 2 serijas.

➡10min. – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 3 serijas.

➡15min. – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 4 serijas.

MANKŠTA NAMUOSE #2

VIRŠUTINĖS KŪNO DALIES STIPRINIMAS

PRIMINTA JUOSTA

KOJŲ KĖLIMAS

➡5min. – 3 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10min. – 3 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15min. – 3 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

➡5min. – Pasirenkami 2 bet kurie pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 8 kartus juos keičiant tarpusavy po 2 kartus. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip pat kartojami kiti 2 likę pratimai.

➡10min. – Pasirenkami 2 bet kurie pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 12 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 3 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip pat kartojami kiti 2 likę pratimai.

➡15min. – Pasirenkami 2 bet kurie pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 10 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 4 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip pat kartojami kiti 2 likę pratimai.

➡5min. – 1 pratimas atliekamas po 8 kartus su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 2 serijas.

➡10min. – 1 pratimas atliekamas po 12 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 3 serijas.

➡15min. – 1 pratimas atliekamas po 10 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 4 serijas.

➡5min. – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 2 serijas.

➡10min. – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 3 serijas.

➡15min. – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 4 serijas.