fbpx

TRENIRUOTĖ SU VOLU IR MASAŽINIU KAMUOLIUKU

Volas ir masažiniai kamuoliukai, tai ne tik sportas, bet ir malonūs pojūčiai, atsiplaidavimas. Ne retai žmonės sportuoti nemėgsta būtent dėl intensyvumo, jėgų reikalaujančių pratimų, patikėkite, volo ir masažinio kamuoliuko mankštai to neprireiks. Dėl pratimų konsultuojame ir padedame mes, viskas ką jums reikia padaryti, tai užsukti į Euroatletas – www.atletas.lt, įsigyti inventorių ir pradėti ar pabaigti dieną mankšta.

 

PIRMOSIOS SAVAITĖS PROGRAMA

 

 

BLAUZDŲ MASAŽAS VOLU

KAKLO MASAŽAS VOLU

ŠLAUNŲ MASAŽAS VOLU

➡5‘ – 3 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10‘ – 3 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15‘ – 3 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

➡5‘ – 3 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10‘ – 3 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15‘ – 3 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

➡5‘ – Atliekami 2 pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 8 kartus juos keičiant tarpusavy po 3 kartus. Po jų daromas 1 min poilsis. Po jų atliekamas paskutinis likęs pratimas.

➡10‘ – Atliekami 2 pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 12 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 4 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Po jų atliekamas paskutinis likęs pratimas

➡15‘ – Atliekami 2 pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 10 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 5 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Po jų atliekamas paskutinis likęs pratimas

➡5‘ – 1 pratimas atliekamas po 8 kartus su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 3 serijas.

➡10‘ – 1 pratimas atliekamas po 12 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 4 serijas.

➡15‘ – 1 pratimas atliekamas po 10 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 5 serijas.

➡5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-jų atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 3 serijas.

➡10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-jų atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 4 serijas.

➡15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-jų atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 5 serijas.

➡5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 3 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 2 serijas.

➡10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 3 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 3 serijas.

➡15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 3 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 4 serijas.

➡5‘ – 3 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10‘ – 3 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15‘ – 3 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 1 seriją.

10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 2 serijas.

15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 3 serijas.

Poilsis.

ANTROS SAVAITĖS PROGRAMA

PĖDOS MASAŽAS

PETIES MASAŽAS

➡5‘ – 3 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10‘ – 3 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15‘ – 3 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

➡5‘ – 3 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10‘ – 3 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15‘ – 3 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

➡5‘ – Atliekami 2 pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 8 kartus juos keičiant tarpusavy po 3 kartus. Po jų daromas 1 min poilsis. Po jų atliekamas paskutinis likęs pratimas.

➡10‘ – Atliekami 2 pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 12 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 4 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Po jų atliekamas paskutinis likęs pratimas

➡15‘ – Atliekami 2 pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 10 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 5 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Po jų atliekamas paskutinis likęs pratimas

➡5‘ – 1 pratimas atliekamas po 8 kartus su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 3 serijas.

➡10‘ – 1 pratimas atliekamas po 12 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 4 serijas.

➡15‘ – 1 pratimas atliekamas po 10 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 5 serijas.

➡5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-jų atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 3 serijas.

➡10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-jų atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 4 serijas.

➡15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-jų atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 5 serijas.

➡5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 3 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 2 serijas.

➡10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 3 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 3 serijas.

➡15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 3 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 4 serijas.

➡5‘ – 3 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10‘ – 3 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15‘ – 3 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 1 seriją.

10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 2 serijas.

15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 3 serijas.

Poilsis.