TRENIRUOTĖS SU MEDICININIU KAMUOLIU

Jei ieškote paprasto inventoriaus, kuris galėtų padėti jums išjudinti pagrindinius raumenis, padidinti jėgą, pusiausvyrą, kordinaciją, padidinti sporgstamąją jėga – medicininiai kamuoliai tam puikiai tinka. 

Medicininiai kamuoliai tai nebrangi ir universali priemonė mankštintis tiek namuose, tiek lauke. Nepriklausomai nuo jūsų fizinio pasirengimo medicininiai kamuoliai gali būti pritaikyti tiek lengvoms, tiek intensyvioms treniruotėms.

PIRMOS SAVAITĖS PROGRAMA

ĮTUPSTAI SU MEDICININIU KAMUOLIU

PRITŪPIMAI SU MEDICININIU KAMUOLIU

MEDICININIO KAMUOLIO SUKIMAS

ŠUOLIUKAI SU MEDICININIU KAMUOLIU

➡5‘ – 4 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 4 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10‘ – 4 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 4 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15‘ – 4 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 4 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

➡5‘ – Pasirenkami 2 bet kurie pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 8 kartus juos keičiant tarpusavy po 2 kartus. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip pat kartojami kiti 2 likę pratimai.

➡10‘ – Pasirenkami 2 bet kurie pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 12 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 3 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip pat kartojami kiti 2 likę pratimai.

➡15‘ – Pasirenkami 2 bet kurie pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 10 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 4 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip pat kartojami kiti 2 likę pratimai.

➡5‘ – 1 pratimas atliekamas po 8 kartus su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 4 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 2 serijas.

➡10‘ – 1 pratimas atliekamas po 12 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 4 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 3 serijas.

➡15‘ – 1 pratimas atliekamas po 10 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 4 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 4 serijas.

➡5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 2 serijas.

➡10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 3 serijas.

➡15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 4 serijas.

➡5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 4 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 1 seriją.

➡10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 4 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 2 serijas.

➡15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 4 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 3 serijas.

➡5‘ – 4 pratimai atliekami po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 4 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Taip daromos 2 serijos.

➡10‘ – 4 pratimai atliekami po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 4 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Taip daromos 3 serijos.

➡15‘ – 4 pratimai atliekami po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 4 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Taip daromos 4 serijos.

ANTROS SAVAITĖS PROGRAMA

KOJŲ PRITRAUKIMAI

ŠUOLIUKAI SU KAMUOLIU

KAMUOLIO SUKIMAS

➡5‘ – 3 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10‘ – 3 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15‘ – 3 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

➡5‘ – Atliekami 2 pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 8 kartus juos keičiant tarpusavy po 3 kartus. Po jų daromas 1 min poilsis. Po jų atliekamas paskutinis likęs pratimas.

➡10‘ – Atliekami 2 pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 12 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 4 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Po jų atliekamas paskutinis likęs pratimas

➡15‘ – Atliekami 2 pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 10 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 5 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Po jų atliekamas paskutinis likęs pratimas

➡5‘ – 1 pratimas atliekamas po 8 kartus su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 3 serijas.

➡10‘ – 1 pratimas atliekamas po 12 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 4 serijas.

➡15‘ – 1 pratimas atliekamas po 10 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 5 serijas.

➡5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-jų atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 3 serijas.

➡10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-jų atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 4 serijas.

➡15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-jų atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 5 serijas.

➡5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 3 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 2 serijas.

➡10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 3 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 3 serijas.

➡15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 3 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 4 serijas.

➡5‘ – 3 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10‘ – 3 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15‘ – 3 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 1 seriją.

10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 2 serijas.

15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 3 serijas.