TRENIRUOTĖS SU STEPU

Kuo ypatingos treniruotės naudojant stepą? Tai beprotiškai smagu ir paprasta!
Kuo ypatingos treniruotės naudojant Pure2improve stepą? Jis yra multifunkcinis, todėl galime jį naudoti ne tik kaip stepą, bet taip pat kaip suolelį pratimams ar inventoriaus saugyklą.
Stepas žavus ir tuom, jog tai vienas iš efektyviausių „cardio“ treniruočių inventorius gerinantis širdies ir kraujagyslių veiklą, taip pat sustiprinant ir savo kūną.

PIRMOS SAVAITĖS PROGRAMA

LIPIMAS STEPU

ŠUOLIAI NUO STEPO

PRITŪPIMAI ANT STEPO

BĖGIMAS STEPU

ANTROS SAVAITĖS PROGRAMA

ATSISPAUDIMAI ANT STEPO

BĖGIMAS STEPU

STEPAS + TRICEPSAS

➡5‘ – 3 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10‘ – 3 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15‘ – 3 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

➡5‘ – Atliekami 2 pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 8 kartus juos keičiant tarpusavy po 3 kartus. Po jų daromas 1 min poilsis. Po jų atliekamas paskutinis likęs pratimas.

➡10‘ – Atliekami 2 pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 12 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 4 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Po jų atliekamas paskutinis likęs pratimas

➡15‘ – Atliekami 2 pratimai. Jie atliekami be sustojimo po 10 kartų juos keičiant tarpusavy ir kartojant 5 serijas. Po jų daromas 1 min poilsis. Po jų atliekamas paskutinis likęs pratimas

➡5‘ – 1 pratimas atliekamas po 8 kartus su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 3 serijas.

➡10‘ – 1 pratimas atliekamas po 12 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 4 serijas.

➡15‘ – 1 pratimas atliekamas po 10 kartų su 20 sekundžių poilsiu. Pailsėjus 20 sekundžių, atliekamas sekantis pratimas. Taip atliekami visi 3 pratimai. Po jų daromas 1 min poilsis. Taip kartoti 5 serijas.

➡5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-jų atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 3 serijas.

➡10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-jų atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 4 serijas.

➡15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 3 pratimai iš eilės. Po 3-jų atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 5 serijas.

➡5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 3 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 2 serijas.

➡10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 3 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 3 serijas.

➡15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 1 minutę. Po kiekvieno atlikto pratimo daromas 10 sekundžių poilsis. Po 3 atliktų pratimų poilsis 1:30. Taip reikia atlikti 4 serijas.

➡5‘ – 3 pratimus atlikti po 8 pakartojimus. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 2 serijas.

➡10‘ – 3 pratimus atlikti po 12 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 3 serijas.

➡15‘ – 3 pratimus atlikti po 10 pakartojimų. Jie atliekami be sustojimo vienas po kito. Atlikus 3 pratimus daromas 1 minutės poilsis. Daryti 4 serijas.

5‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 1 seriją.

10‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 2 serijas.

15‘ – Kiekvienas pratimas atliekamas 30 sekundžių. Iš karto daromi 4 pratimai iš eilės. Po 4-ių atliktų pratimų daromas 1 minutės poilsis. Taip reikia atlikti 3 serijas.

Poilsis.